mandag den 7. december 2009

1. date & Guldkorn pt. 2

Okay, så fik jeg aftalt en date. I starten af sidste uge aftalte vi, at vi skulle mødes lørdag, men lige snakkes ved på messenger inden om de nærmere detaljer... Og jeg var lidt spændt, jeg har jo aldrig prøvet det før... Men det var der absolut ingen grund til, for han kom aldrig på og jeg hørte intet fra ham, så det blev ikke til noget. Og jeg har stadig ikke hørt noget... Wtf?! Så giv dog lige lyd, hvis du har fortrudt, det er sgu da det mindste, man kan gøre... Men jeg har heller ikke kontaktet ham, for i virkeligheden er jeg mere opsat på, at komme på date med nogle af de andre jeg har snakket med. Så det er helt fint, jeg synes bare godt, at man for god ordens skyld, lige bruger 2 freakin' minutter på at melde afbud... Iiiihhh...

Men til gengæld har jeg fået flere gode breve i min indbakke...
Bl.a. af én på 16, som synes jeg ser interessant ud... Ja selvfølgelig gør jeg det, du er 16!!! Alle Kvinder mellem 13 og 50 er interessante for en 16-årig dreng... Not gonna happen, little boy, de er jo dårligt nok faldet ned endnu...
Jeg har også fået et tilbud, om at "hygge mig en hel aften med en fræk fyr" fra én på 19... Som så er knap så fræk, som han åbentbart selv tror, så no thanx...

Og så er der altså nogle af de fyre, der er ret agressive i deres tilgang til mig. Det er ikke lige mig... Et lille uddrag fra et brev:

"Hvordan kan så smuk en tøs som du, være alene ?
jeg kan kun undre mig hvad der gik galt for jer, ingen mand med respekt for sig selv livet & kærligheden ville nogensinde lade dig gå fra sig.
Du er virkeligt smuk ser virkeligt sød ud fantastisk kærlig varm & så fuld af liv, alene på den baggrund må jeg lære dig at kende, hvem ved hvilke eventyr vi sammen kan opleve / udleve som venner, eller andet & dybere igennem tiden."

Hey, det er da godt nok mange konklusioner han kan drage, ud fra min meget sparsomme profiltekst, hvor jeg faktisk slet ikke beskriver mig selv på nogen måde... Slap dog lige af, mand, du kender jo intet til mig, what so ever! Det er bare ALT for meget, og virker helt modsat på mig, end det er meningen... Men udover det rammer hans beskrivelse af mig, rimelig godt plet :-)

En anden fyr benytter sig af den helt modsatte indgangsvinkel, og vælger at svine mig i første brev...:

"Hey blev du fuld og satte dit hår i blenderen før du tog dit billede?:)
Der noget meget specielt ved dig, jeg lagde mærke til dit billede med det samme. Udover håret som ligner noget din gartner har klippet, og dit tøj som ligner noget du stjal fra 90erne, virker du til at være en rimelig cool og interessant kvinde. jeg ikke helt sikker på dig, men jeg vil gerne stille dig nogen spørgsmål,
glæder mig til at høre dit svar.
"

Og et par timer efter skriver han så, og spørger hvad jeg skal lave i morgen... ???

Øøøøøhhhh... WHAT?! Jeg kan ikke lade med at grine af det - Det er simpelthen så underligt, men på en eller anden mærkelig måde virker det jo, for jeg kan ikke lade være med at svare ham. Han skal ikke slippe fra sådan et brev, uden svar på tiltale. Jeg er ikke videre interesseret i ham (han er 23, og absolut ikke Guds gave til kvinder) Så jeg skriver tilbage til ham, at det ikke påvirker mig synderlig, når jeg ser hvem det kommer fra, og at han da er meget velkommen til at stille mig de spørgsmål han vil...
Men jeg har intet hørt endnu...

Det var lidt fra den foregående uge. Jeg håber jeg snart får en aftalt en date, der rent faktisk bliver til noget, så der kan komme ordentligt gang i mit datingliv...

Tak til alle der læser med...







1 kommentar:

  1. hold kæft nogle freaks... der er vist nogle fyre(tyre) der kunne have godt af et salgskursus eller 2 ;)
    Jeg har sygt griner over ham der bare skriver "Ad.." ...hvorfor gør man sig den ulejlighed. Der må virkelig være brændt et par lader af gennem årene på den slægtsgård han kommer fra!! Glæder mig til fortsættelsen :) Lena

    SvarSlet